Тент, напівпричеп

Призначений для перевезення більшості видів вантажів. Є різні види завантаження: верхнє, бокове, заднє. Вантажопідйомність: 20-25 тонн. Місткість: 22-33 европаллета. Корисний обсяг: від 60-96 м.куб.

Рефрижератор, напівпричеп

Напівпричеп з холодильною установкою. Призначений для перевезення вантажів, що швидко псуються. У вантажному відсіку він зберігає температуру від +25'С до - 25'С. Вантажопідйомність: 12-22 тонн. Корисний обсяг: 60-92 м.куб. Місткість: 24-33 європаллета. "Євростандарт" : 20 тонн 82м.куб. 32 паллета. Експлуатація — дорожче звичайних типів машин на 5-25%.

Автозчеплення

Автомобіль плюс причіп. Перевага: швидке навантаження/розвантаження й великий корисний обсяг. Недолік: не придатний для перевезення довгомірних виробів. Вантажопідйомність: 16-25 тонн. Корисний обсяг: 60-120м.куб. Місткість: 22-33 європаллета.

"Jumbo"

Напівпричеп підвищеної місткості. Досягається за рахунок "Г"-подібної підлоги й зменшеного діаметра коліс напівпричепа. Вантажопідйомність: до 20 тонн. Корисний обсяг: 96-110 м.куб. Місткість: 33 європаллета.

Контейнеровоз

Придатний для перевезення контейнерів різних видів. Вантажопідйомність:20-30тонн.

Автоцистерна

Призначена для перевезення рідин. Вантажопідйомність: 12-22 тонн. Об'єм: 8-40 м.куб.

Автовоз

Призначений для перевезення легкових автомобілів. Вантажопідйомність: 20-25 тонн. Місткість прямо залежить від довжини причепа в середньому 8-10 автомобілів.

Зерновоз

Застосовується для перевезення зернових культур. Вантажопідйомність:12-22тонн.

Самоскид

Застосовується для перевезення піску й інших сипучих вантажів. Вантажопідйомність:12-22тонн.

Вантажний контейнер – одиниця транспортного обладнання багаторазового використання, призначена для перевезення та короткочасного зберігання вантажів без проміжних перевантажень, зручна для механізованого навантаження та розвантаження, завантаження та вивантаження (внутрішній об’єм дорівнює 1 куб. м і більше).

Вантажовідправник – будь-яка фізична або юридична особа, яка подає перевізнику вантаж для перевезення.

Вантажоодержувач – будь-яка фізична або юридична особа, яка здійснює приймання вантажів, оформлення товарно-транспортних документів та розвантаження транспортних засобів у встановленому порядку.

Договір про перевезення вантажів – двостороння угода між перевізником, вантажовідправником чи вантажоодержувачем, що є юридичним документом, яким регламентуються обсяг, термін та умови перевезення вантажів, права, обов’язки та відповідальність сторін щодо їх додержання.

Дорожній лист – документ установленого законодавством зразка для визначення та обліку роботи автомобільного транспортного засобу.

Експедитор з перевезення вантажів – працівник, який забезпечує виконання комплексу операцій транспортно-експедиторського обслуговування під час перевезення вантажів.

Замовлення на перевезення вантажів – документ, який подає вантажовідправник перевізникові на доставляння обумовленої партії вантажів в узгоджені терміни.

Замовник – вантажовідправник або вантажоодержувач, який уклав з перевізником договір про перевезення вантажів.

Здавання вантажу – подання вантажоодержувачу перевізником вантажу, згідно з товарно-транспортним документом, з наступним розвантаженням і оформленням документів про його передачу вантажоодержувачу.

Маркування – потрібні написи, зображення та умовні позначки, вміщені на упаковці, бирках або самому товарі, який відвантажується для належного перевезення та здачі вантажу одержувачу.

Міські перевезення – перевезення різнородних за структурою вантажів у межах міста.

Міжміські перевезення – перевезення вантажів, що здійснюються за межі міста (населеного пункту).

Обсяг перевезень – кількість вантажу, перевезеного або заявленого вантажовідправником і прийнятого перевізником для доставки одержувачу (в тоннах).

Пакетування – формування та скріплення вантажів в укрупнену вантажну одиницю, яке забезпечує при доставці у встановлених умовах їхню цілість, збереження та дозволяє механізувати вантажно-розвантажувальні та складські роботи.

Перевізник – особа, яка надає послуги з перевезення вантажу автомобільним транспортом загального користування.

Подорожній лист – первинний документ про облік вантажних автомобільних перевезень, що всебічно характеризує роботу автомобіля і водія з моменту їх виїзду з автотранспортного підприємства і до повернення на підприємство.

Приймання вантажу – подання вантажовідправником підготовленого для відправлення вантажу та товарно-транспортних документів перевізнику з наступним навантаженням на транспортний засіб та оформлення документів про прийняття вантажу перевізником для відправлення.

Причіп – транспортний засіб, призначений для руху в з’єднанні з автомобільним транспортним засобом.

Сідельний тягач – автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для буксирування напівпричепа.

Спеціалізований автомобіль – автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів певних категорій.

Спеціальний автомобіль – автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для виконання спеціальних робочих функцій.

Тара – основний елемент упаковки, що являє собою виріб для розміщення продукції.

Товарно-транспортна документація – комплект юридичних документів, на підставі яких здійснюють облік, приймання, передавання, перевезення, здавання вантажу та взаємні розрахунки між учасниками транспортного процесу.

Товарно-транспортна накладна – єдиний для всіх учасників транспортного процесу юридичний документ, що призначений для списання товарно-матеріальних цінностей, обліку на шляху їх переміщення, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, а також для розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.

Транспортна послуга – перевезення вантажів та комплекс допоміжних операцій, що пов’язані з доставкою вантажів автомобільним транспортом.

Досить  часто для виконання перевезень різних видів вантажів застосовуються контейнери. Контейнером називається інвентарне, багатооборотне, змінне пристосування для безтарного (переважно) перевезення вантажів, які за браком контейнерів зазвичай перевозяться у тарі та упаковці.

Класифікація контейнерів підрозділяє контейнери на два основні види: універсальні і спеціальні. Універсальними прийнято називати контейнери, призначені для перевезення різноманітних дрібноштучних вантажів, переважно товарів народного споживання.

У великотоннажних контейнерах перевозять штучні вантажі широкої номенклатури, великі вантажні одиниці і дрібноштучні вантажі без тари, в упаковці або в полегшеній тарі.  У середньотоннажних контейнерах перевозять: домашні речі при переїзді, промислові та продовольчі товари.

Список таких вантажів і умови перевезень в контейнерах такого типу передбачені відповідними правилами перевезень. Типи та габаритні розміри контейнерів наведені нижче у таблиці.



Відправити запит